Projektowanie aplikacji mobilnych na platformę Android

About This Project

Celem projektu jest przekazanie rozległej wiedzy, potrzebnej do rozpoczęcia realizacji projektu aplikacji mobilnej na platformę Android. W trakcie spotkania uczestnik otrzymuje informacje z tematyki biznesowej i technicznej. Omówimy rynek trendów i prognoz. W kolejnych modułach zapoznajemy się ze sposobami sprzedaży, marketingu oraz narzędziami pomocnymi przy promocji oprogramowania. Ostatni etap to przedstawienie szczegółów projektowania aplikacji oraz przekazanie wiedzy technicznej niezbędnej do prawidłowego opracowania architektury takiej aplikacji.

Warsztaty są skierowane do wszystkich,którzy rozważają rozpoczęcie implementacji aplikacji na platformy mobilne i chcą efektywnie pozyskać niezbędną do tego wiedzę.

Zapraszamy projektantów, analityków, kierowników projektów, pracowników biznesowych oraz wszystkich zainteresowanych platformą Android.

Plan warsztatów:

1 Wprowadzenie: rynek smartfonów – wielkość i prognozy. Celem modułu jest analiza rynku smartphonów pod kątem jego pojemności oraz możliwości prognozy. a) koncentracja na rynku Android i aplikacji na Androida.

2 Android – wprowadzenie. Celem modułu jest zapoznanie z ogólną więdzą o platformie Android.

3 AdMob, AdSense, Google Analytics, Google Checkout itp. – narzędzia, o których warto wiedzieć.

4 Przykład zrealizowanego wdrożenia bardzo prostej aplikacji mobilnej – historia, zarobki, narzędzia.

5 Własna aplikacja mobilna – czego oczekuje użytkownik? Co łączy najbardziej dochodowe aplikacje mobilne ? Dobre praktyki.

6 Interfejs użytkownika (mini prezentacja) na temat aktualnych trenów wyglądu aplikacji mobilnych.

7 Projektowanie aplikacji mobilnych – przebieg projektu. Informacje na temat metod licencjonowania, marketingu.

8 Środowisko programistyczne, czyli krótka demonstaracja narzędzi dostępnych programistom.

9 Podstawowe mechanizmy programistyczne z perspektywy projektanta – wprowadzenie zapoznające z mechanizmami programistycznymi, o których warto wiedzieć projektując aplikację.

10 Zasoby składające sie na aplikację Android, struktura projektu.

11 Zaawansowane mechanizmy programistyczne z perspektywy projektanta – krótka informacja o mechanizmach zaawansowanych i ich możliwościach.

12 Testowanie – dostępne narzędzia testowe

13 Przebieg projektu na przykładze aplikacji: Program TV

Czas trwania:1 dzień

koszt:900zl+vat

Prowadzący: Cezary Buczyłko Niezależny ekspert, analityk branży telekomunikacyjnej i informatycznej. Absolwent renomowanego wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej. Studiował również na wydziale Fizyki na Uniwersytecie Warszawskiem.

Pasją Cezarego jest wykrywanie i śledzenie nowych trendów biznesowych wynikających z postępu technologicznego, zwłaszcza w obszarze rozwiązań mobilnych. Bogate doświadczenie zawodowe połączone z merytoryczną znajomością zarówno zagadnień technologicznych, jak i biznesowych , pozwala mu dostrzegać szeroką perspektywę dynamicznych zmian rynkowych.

Projektował i zarządzał realizacją systemów płatniczych dla takich firm jak Polcard, Żabka, PayUp, Skok Stefczyka. Twórca systemów rozpoznawania twarzy.

Obecnie specjalizuje się w realizacji internetowych systemów informatycznych bazujących na platformie Java oraz aplikacji mobilnych na platformę Android. Prywatnie zafascynowany śniegowym szleństwem snowboardowym. Latem pasjonat widsurfingu oraz nurkowania. Szczęśliwy mąż i ojciec wspaniałej córeczki.

Date
Category
android, Szkolenia, Warsztaty
Tags
szkolenia, warsztaty